2009. szeptember 3., csütörtök

Apró lépések sorozat

Egy ilyen gyerekkönyv van előttem (Autók, kamionok és munkagépek), innen a cím.

Amúgy csak ülök, most ittam meg a mai első kávémat, 2 körül, és ezért még ébredezem.

Délelőtt pakolásztam, könyveket is. Valahogy elhelyeztem a polcokon vagy húsz új (viszonylag új, még olvasatlan) könyvet, valamint az új jogi tankönyveimet (római jog, alkotmányjog, egyetemes állam- és jogtörténet, atlasz, jogi latin nyelv, ilyenféle finomságok).

Tegnap beiratkoztam. Azután elnéztem a Művészbe, ahol zajlik a fesztivál, de még nem zajlott, mert 4 előtt értem oda, nem volt ott szinte senki. Felhívott viszont amerikai barátom, Douglas, aki minden évben eljön a fesztiválra (főleg a filmjeit forgatni), hogy épp megy a brit nagykövetségre, csak nem találja, és erről az eszembe jutott, hogy oda engem is hívtak egy LMBT-mozgalmárkodós-jogvédős partira, 3 órára, csak azt mondtam, hogy nem tudok elmenni a beiratkozás miatt. Így viszont átmentem oda a végére, és beszélgettem pár emberrel, illetve a nagykövetség egyik munkatársával, aki mindenféle policy-ügyeken dolgozik. Ennyi elég is lett most a fesztiválból, odaszagoltam, jó volt — többre nincs időm. Baba, írás, ilyenek vannak.

Most Carter-anyagokra vadásztam az Interneten, de nem találtam semmi érdekeset. Majd én írok akkor érdekeset :)

Tegnap üldögéltünk a Tranzitban, ahol van egy jó kis gyerektér, meg vetítővászon, és jó filmeket vetítenek. (Nahát.) Valószínűleg ma is odamegyünk, ha barátaink is csatlakoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése