2009. június 12., péntek

Szakmai

Tegnapelőtt felhívtam egy oktatásszervező Kft. oktatásszervezőjét, hogy ha már úgyis képzést szerveznek bejegyzett élettársi kapcsolat ügyben az anyakönyvvezetőknek, akkor rakhatnának bele egy rövid LMBT-érzékenyítő részt. 30 percet, vagy valami, hogy az anyakönyvvezetők kérdezhessenek, ha van kérdésük. Mire a szervező: de hát ez szakmai képzés lesz. Mintha az LMBT-ség evidens módon szembenállna a szakmaisággal. Mondtam neki, hogy az LMBT szervezetek is szakmai képzéseket tartanak... Aztán írtam inkább levelet az ügyvezetőnek, hogy írásban kelljen kidobniuk, ha azt akarják. Az eredmény: a programba már nem fér bele semmi, de ha írásos anyag készül, azt belerakják mindenki mappájába. Hát akkor kell írásos és képes anyag. Azt nem egészen értem, hogy ezt miért nekem kell megírnom, de hát nyilván azért, mert más nem írja. Feladat még: ha lehet, kideríteni, hogy az anyakönyvvezetőknek milyen kérdéseik vannak. Úgy tulajdonképpen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése