2009. június 19., péntek

Illetékesek

Ez a hét nem volt annyira prodoktív, vagyis én nem voltam, mint kellett volna. Van egy minisztériumi munkám, amit a jövő hét közepéig meg kéne csinálnom, de semmire nem haladtam vele. Mindig közbejön más, és persze eleve sokat vagyok a babával, bár nem ezért nem haladtam...

Ami közbejött: DT-vel megírtunk egy kis képzési anyagot anyakönyvvezetőknek. Ezügyben kellett párat telefonálni is, bár az IRM-től azt, akit kellene (osztályvezető, aki képzést tart anyakönyvvezetőknek jövő csütörtökön), nem sikerült elérnem. Ma lett volna benn, de nem vette fel a telefonját. Hétfőn újra próbálkozom. Meg egyeztetések voltak, hogy ki fizeti a nyomdát (a Háttér), ki tördeli, mikorra, mikorra kell készen lennie, mikorra kell elvinni a képzés helyszínére, meg anyakönyvvezetőkkel is beszéltem, bár ebből még semmi nem sült ki.

Elképesztő, tényleg, hogy elfogadnak egy ilyen törvényt, mint a bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló, és nincs hozzá semmi anyag az érdeklődőknek, felvilágosítás, szolgáltatók LMBT-érzékenyítése, stb. De még csak el sem lehet érni az illetékeseket, vagy nincsenek is ilyenek, rossz esetben...

Amúgy meg az van, hogy ha el kell intéznem pár telefont és megbeszélést, akkor szétszabdalódik az időm, és nem megy az írós munka, és ez zavar.

***

Más:
a Holland Nagykövetség elfogadta az IA-pályázatot (LMBT szülős projekt), a késésünk ellenére (elvileg nem késtünk, csak a határidő napján tele volt a postafiókjuk és nem ment át a pályázat, aztán ezt napokig nem vettem észre, mert Strasbourgban voltam -- de később újraküldhettem). A jövő héten döntenek a támogatásról. A fenébe is, valaki már kifizethetné! Pl. ők. A Norvég Civil Alaptól nem kaptunk támogatást, de elvileg a támogatásokról döntő Autonómia Alapítványnak meg kell írnia a hónap végéig, hogy miért. Párezer euró kellene rá, és mindenféle szervezet simán kapott 25ezret is... Vajon miért szórták ki? Durva, hogy egy ilyen kicsi projektre ennyire nehezen lehet pénzt szerezni. Persze a jelentést meg lehetne írni pénz nélkül is, de terjeszteni, sajtókampányt, honlapot csináltatni -- ehhez kell a pénz. Még két amerikai alapítvány van a talonban, meg a hollandok.

***

Lezárult egy fordítási munkasorozat, amit csináltam (etnográfia magyarról angolra), kár hogy vége, szerettem. Könyvismertetőket fordítottam egy nemzetközi munkacsoportnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése