2009. május 7., csütörtök

Örülésnapló

A dán Knud Romer könyvét olvasom, mert megígértem a fordítójának, hogy írok róla. (Aki pislog, fél a haláltól)

Örülésnapló:
egyszer azt olvastam egy blogban, hogy a szerzője elhatározta: mindennap leír három jó dolgot, ami aznap történt vele. A jó dolgok nem állhatnak valami tagadásából ("örülök, hogy valami nem következett be") és nem utalhatnak más örömére ("jó volt, hogy a gyerek örült"). Rám férne egy ilyen gyakorlat, mert néha (gyakran) úgy érzem, kevés időt szánok a jó dolgok értékelésére, és a kelleténél többet nyafogásra.

A mai 3 jó:
- beszélgettem egy értelmes nővel egy anyuka+gyerek rendezvényen, jó volt;
- találkoztam és beszélgettem B. Annával, akit rég láttam;
- este e-mail várt arról, hogy egy nagy alapítvány, amely támogathatná az IAA projektjét, kérdezősködött az egyik ajánlónknál, aki jókat írt rólunk (ezt írta az ajánlónk).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése