2009. február 25., szerda

Strasbourg

A múlt héten keddtől péntekig Strasbourgban voltam, egy LMBT-ügyi megbeszélésen. A Miniszterek Bizottsága fogad majd el egy ajánlást LMBT jogokról, és azt szövegeztük meg, küldöttek 9 országból, + a civil jogvédő szervezetek képviselői. (Illetve csak nekiláttunk a megszövegezésnek, a munka júniusban folytatódik.) Fura, hogy ezúttal az állam küldötteként jelentem meg, eddig mindig civilként vettem részt akármilyen tanácskozásokon. Jó volt, használtam az angolt szóban is megint, élveztem a társaságot-forgatagot, az elmúlt sok itthon töltött hónap után. A napokban meg kell írnom a munkáról egy beszámolót a Szociális és Munkaügyi Minisztériumnak.

Strasbourg nagyon jó város, szép, francia, nyugodalmas, jó a levegője, vizes, templomos-katedrálisos, jó éttermes, allés -- jó város. Edinburgh-ban éreztem hasonlóan jól magam, van ez a flow-érzés, hogy jól vagyok valahol. Nem is tudom, hogy Budapesten megvan-e, vagy ez csak távoli városokban jön. A burgokban, úgy tűnik.

Persze Strasbourgot csak este láttam, mert kedden késő este érkeztem, szerdán reggeltől péntek délig tartott a megbeszélés (vacsorázni mentünk a belvárosba mindkét este, oda és vissza is gyalogoltam 20 perceket), pénteken délután pedig indultam haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése